Niet tevreden met de hulp?
Het kan voorkomen dat er dingen gebeuren, die u als onjuist of onterecht ervaart. In dat geval willen we dat graag van u weten. U kunt daarvoor contact met ons opnemen. Heeft u geen klacht, maar wilt u ons wel een tip geven? Laat het ons dan ook weten.
Klacht indienen
Een klacht bij ons indienen kan gemakkelijk. Kies een manier die bij u past.
- Per mail: klacht@desocialemaatschap.nl
- Per brief: Elzenhagensingel 757, 1022 LA Amsterdam, t.a.v. Klachtencoördinator
- Telefonisch via: (020) 435 45 55
- Via onderstaand formulier:
Klacht/tip
Contact binnen 3 werkdagen
Hier leest u hoe wij omgaan met uw klacht. U ontvangt binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van de klacht. Dit gebeurt per e-mail of telefonisch.
Buurtteam Amsterdam Noord, Buurtteam Amsterdam Zuid, Doras, PuurZuid en Florijn civiel bewind zijn onderdeel van De Sociale Maatschap.