De Sociale Maatschap | Jaarverslag 2018

Incidenten en klachtenprocedure medewerkers In 2018 werden negen interne meldingen gedaan van (bijna) incidenten. Uit de externe HKZ-audit die in de zomer van 2018 plaatsvond, bleek dat in onze meldingsprocedure niets stond over het melden van (bijna) fouten. Ons communicatieplatform SharePoint heeft daarom een 'rode knop' gekregen, waarmee medewerkers eenvoudig fouten kunnen melden. De nieuwe werkwijze is verbonden met ons kwaliteitsmanagementsysteem (KMS) zodat we vanaf 2019 analyses kunnen uitvoeren. De vertrouwenspersoon is in 2018 één keer ingeschakeld. 4.3 Vrijwilligers NoordZuid College Ons eigen NoordZuid College, opgericht in 2017, heeft in 2018 handen en voeten gekregen. Vrijwilligers konden er terecht voor de verplichte basistrainingen, maar ook voor een presentatietraining, een energieworkshop en een training sturen op motivatie en gedrag. Wil van Schendel in gesprek tijdens Dag van de Mantelzorg. 31

RkJQdWJsaXNoZXIy OTI5Mzg=